sobota, 6 lutego 2016

Rada na... Walentynkowe samotne filiżanki [DIY]

Follow my blog with Bloglovin

Witajcie!

W taką zmienną pogodę nie ma nic lepszego niż filiżanka dobrej kawy..
Jednak żeby była dobra kawa to i naczynie też musi być stylowe ;)
A razem z filiżanką idzie w parze co? Podstawka! Nie pozwólcie, by w walentynki Wasze kubki, szklanki i filiżanki były samotne ;) Może to być również świetny prezent dla Waszej drugiej połówki <3
Jeśli macie w domu takie opuszczone naczyńka to proponuje wyczarować do nich spodeczek w prosty sposób:


Moja jedna z ulubionych filiżanek (swoją drogą kupiona w second hand-dzie) przedstawia się tak:



Sami przyznacie, że czegoś jej tutaj brakuje...
A więc do dzieła !

Czego nam potrzeba?
Przygotujcie prosty spodek z innej, starej filiżanki lub po prostu mały talerzyk:




Odpowiedni kolor lakieru do paznokci.. (u mnie jest to czerwony, najbardziej zbliżony do serduszek i obramowania na filiżance)



i odrobina wyobraźni - Voilà !


Moja podstawka posiadała wypukłe kropki, które pomalowałam na czerwono, pomalowałam również brzegi, by były zbliżone do tych na brzegach filiżanki.
Całość prezentuje się tak:





Od razu lepiej i przyjemniej pije się z takiego słodkiego kompletu!
Co o tym myślicie?

Buziaki :*
-May-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...